Nike setter en makt merkevare gratis og høster milliarder

Eller noe,”Fowler notater. Nike fjor gjorde en annen gaffe som klarte å treffe både kulturelle og geografiske hurtigknapper for http://www.nikerunfreeTrondheim.com . Selskapet lansert et par begrenset opplag sko kalt svart og brun, som i USA menes en drikk laget med både Guinness og en pale ale. I Irland, referansen ikke er nesten like fristende, i stedet henvise til en britisk paramilitær gruppe som angrepet sivile under den irske uavhengighetskrigen. Nike er ikke alene i sliter med geografi. A 2006 undersøkelse fra National Geographic funnet at bare halvparten av unge voksne alderen 18-24 kunne identifisere New York og Ohio på et kart. Og så er det South Carolina egen geografi futt, Statens 2007 Miss Teen USA konkurransedeltaker, Lauren Upton.

Inntekter fra Kina, unntatt effekten av valuta valutakursendringer, avslo 5 prosent til $2.45 milliarder i regnskapsåret endte 31 mai. Disse resultatene kom som Chinas retail sales vokste mer enn 10 prosent. Nike har sagt dimensjonering av sine klær ikke har holdt opp med å endre forbrukeren krav for en strammere passform. Ikke å ha en presis passform mattered mindre når Nike merkevare makt var nok til å flytte produkter, sier Faye Landes, en analytiker for Cowen & co i New York, who anbefaler kjøp av aksjene. Etterspørselen var så sterk og virksomheten skulle så vel som passer ikke gjorde saken, sa hun i et intervju.

Dette er på grunn av overflod av Nike elementene i en typisk Foot Locker butikk. Faktisk, Foot Locker kan også betraktes som “Nike’s Locker”–i fjor, det kjøpte 65% av sine varer for videresalg fra Nike. Hvis du kjøper en killer merkevare, viste sett det gratis ved å unngå fristelsen til å erstatte den gamle-skole Converse star logoen med Nike Swoosh, Nike 10 år siden en strategisk forståelse av hva merkevare som Converse kan bety å det i fremtiden. Og det best tenkelige scenariet har i stor grad kommer http://www.nikerunfreeTrondheim.com skjedde. Nike har oppnådd inntekter diversifisering uten cannibalizing sine flaggskip-produkter. Dette er et veldig grunnleggende spørsmål i fusjoner og oppkjøp: Hva vil skape den mest langsiktig verdien–hvis du vil beholde eller endre branding dette området av det oppkjøpte selskapet? Når det gjelder Converse svarte Nike- nike gratis kjøre riktig.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s